مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آگاهی از برند طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]

  • آینده‌پژوهی نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]

  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]

ا

  • ارزشیابی بیمارستانی مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • ارزش ویژه برند تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]

  • استراتژی نوآوری ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]

  • اعتباربخشی بیمارستانی مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • اعتماد سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • اقتصاد پلتفرمی توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • اکوسیستم بانکداری دیجیتال مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]

  • الگوریتم ازدحام ذرات مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]

  • اینترنت اشیاء مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]

  • اینترنت نسل پنجم ارتباطات سیار بی‌سیم (5G) شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • اهدای آنلاین مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]

  • اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻣﻤﺘﯿﮏ مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

ب

  • بازاریابی آنلاین طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]

  • بازاریابی دیجیتال شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • بازاریابی محتوایی دیجیتال طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]

  • بازی کاری تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • بازی وارسازی شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • بانکداری نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]

  • برنامه‌ریزی منابع سازمان توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

  • برندهای آرایشی و بهداشتی تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]

  • بلاکچین موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]

  • بلوغ چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • بیمه کشاورزی مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • بهبود کیفیت آموزش پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]

پ

  • پارک های علم و فناوری مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]

  • پالایش همکارانه سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • پیش بینی عملکرد دانشجویان پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]

  • پیشران نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]

  • پیشران آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]

  • پیشرفت علم هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]

  • پلتفرم دیجیتال توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

ت

  • تامین مالی جمعی مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]

  • تبلیغات و فروش طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]

  • تجربه زیسته واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

  • تحلیل داده چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • تحلیل رسانه اجتماعی مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • تحلیل سناریو مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

  • تحلیل کتاب‌سنجی شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • تشخیص جوامع سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • تشخیص ناهنجاری مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • تصمیم گیری چند معیاره موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]

  • تعامل مشتری تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]

  • توانمندی مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • توسعه کسب وکار مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

  • تولید اجتماعی شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • تولید هوشمند شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • تئوری اعداد Z موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]

چ

  • چابک‌ توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

  • چندعاملی توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

خ

  • خودرمزگذار مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • خودروهای خودران کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]

  • خوشه بندی مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]

د

  • داده کاوی پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]

  • داده کاوی دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]

  • دانش بنیان شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • درگیری اجتماعی تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • درگیری احساسی تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • درگیری شناختی تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • درگیری مشتری تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • دلفی مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • دلفی فازی مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]

  • دیماتل مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]

ر

  • راهبردها شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • رتبه‌بندی بین‌المللی توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • رسانه‌های اجتماعی تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]

  • روایتگری غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]

  • روش K-میانگین مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]

  • روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • روش کیو شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • روش نقشه شناختی فازی مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]

ز

  • زیرساخت فناوری چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • زمان سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • زوج کتابشناختی شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

ژ

  • ژورنالیسم غوطه‌وری غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]

س

  • سازمان‌های ورزشی مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • سیستم چندعاملی هوشمند مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • سیستم‌های اطلاعاتی مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • سیستم‌های توصیه‌گر سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • سناریونگاری نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]

  • سناریونگاری آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]

ش

  • شاخص ترکیبی توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • شاخص سودآوری مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

  • شاخص های بازاریابی دیجیتال مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]

  • شاخص های شبکه سازی مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]

  • شبیه‌سازی مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • شرکت های صنعت مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]

  • شناخت غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]

ص

  • صنعت 4.0 مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

  • صنعت 4.0 تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]

  • صنعت بانکداری عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

  • صنعت هوانوردی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

ط

  • طبقات محصول واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

ع

  • علوم پساعادی هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]

  • علوم عادی هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]

  • عوامل کلیدی موفقیت مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

غ

  • غوطه‌وری غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]

ف

  • فراترکیب چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • فراترکیب مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]

  • فراترکیب تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]

  • فرصت‌های کارآفرینی آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]

  • فروشگاه فیزیکی و اینترنتی واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

  • فناوری شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • فناوری بلاک چین شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • فناوری دیجیتال شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • فناوری های هوشمند مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]

  • فناوری واقعیت مجازی دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]

  • فین‌تک عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

  • فین‌تک آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]

  • فین‌تک‌های بانکی عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

ق

  • قابلیت بازرایابی دیجیتال مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]

  • قابلیت دیجیتال ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]

  • قصد اهدای آنلاین مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]

ک

  • کاربردها و الزامات کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]

  • کارت امتیازی متوازن مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • کارخانه هوشمند شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • کلاس جهانی مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • کلان داده نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]

  • کلان داده طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]

  • کلید واژه ها: مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]

  • کنترل تولید توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

گ

  • گراندد تئوری طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]

ل

  • لجستیک بشر دوستانه موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]

  • لمس محصول واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

م

  • متن کاوی دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]

  • محصولات نوین کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]

  • مدیریت هوشمند زنجیره تأمین مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]

  • مدل LRFM مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]

  • مدلسازی پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]

  • مدل سازی موضوعی تخصیص پنهان دیریکله دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]

  • مدل مفهومی عامل‌بنیان مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • مراقبت بهداشتی 4.0 مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

  • مراقبت‌های سلامت مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • مطالعات علم سنجی مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • مطالعه موردی تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]

  • مکانیزم‌های مولد تحول‌آفرین مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]

  • مکانیزم‌های مولد تقویت‌کننده مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]

  • موسسات خیریه مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]

ن

  • نوآوری دیجیتال ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]

و

  • واژگان کلیدی: فناوری مالی عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

  • واقعیت مجازی غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]

  • وفاداری مشتری تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]

ه

  • هم-تکاملی مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]

  • همراستایی ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]

  • هم رخدادی کلمات کلیدی شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • هوش کسب و کار مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • هوش کسب و کار اجتماعی مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • هوش مصنوعی هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]

  • هوش مصنوعی کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]

  • هوش مصنوعی طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]

  • هوشمندی کسب‌وکار چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • هوشمندی کسب‌وکار مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

ی

  • یادگیری عمیق مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • یادگیری ماشین طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]

  • یادگیری ماشینی پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]

  • یکپارچه‌سازی توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

login