آ
-
آگاهی از برند
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]
-
آیندهپژوهی
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]
ا
-
ارزشیابی بیمارستانی
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]
-
استراتژی نوآوری
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]
-
اعتباربخشی بیمارستانی
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
اعتماد
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
اقتصاد پلتفرمی
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
اکوسیستم بانکداری دیجیتال
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]
-
الگوریتم ازدحام ذرات
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]
-
اینترنت اشیاء
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]
-
اینترنت نسل پنجم ارتباطات سیار بیسیم (5G)
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
اهدای آنلاین
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]
-
اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻣﻤﺘﯿﮏ
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
ب
-
بازاریابی آنلاین
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]
-
بازاریابی دیجیتال
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
بازاریابی محتوایی دیجیتال
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]
-
بازی کاری
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
بازی وارسازی
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
بانکداری
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]
-
برنامهریزی منابع سازمان
توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]
-
برندهای آرایشی و بهداشتی
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]
-
بلاکچین
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]
-
بلوغ
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
بیمه کشاورزی
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
بهبود کیفیت آموزش
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]
پ
-
پارک های علم و فناوری
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]
-
پالایش همکارانه
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
پیش بینی عملکرد دانشجویان
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]
-
پیشران
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]
-
پیشران
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]
-
پیشرفت علم
هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]
-
پلتفرم دیجیتال
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
ت
-
تامین مالی جمعی
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]
-
تبلیغات و فروش
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]
-
تجربه زیسته
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
-
تحلیل داده
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
تحلیل رسانه اجتماعی
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
تحلیل سناریو
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
-
تحلیل کتابسنجی
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
تشخیص جوامع
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
تشخیص ناهنجاری
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
تصمیم گیری چند معیاره
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]
-
تعامل مشتری
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]
-
توانمندی
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
توسعه کسب وکار
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
-
تولید اجتماعی
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
تولید هوشمند
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
تئوری اعداد Z
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]
خ
-
خودرمزگذار
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
خودروهای خودران
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]
-
خوشه بندی
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]
د
-
داده کاوی
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]
-
داده کاوی
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]
-
دانش بنیان
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
درگیری اجتماعی
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
درگیری احساسی
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
درگیری شناختی
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
درگیری مشتری
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
دلفی
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
دلفی فازی
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]
-
دیماتل
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]
ر
-
راهبردها
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
رتبهبندی بینالمللی
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
رسانههای اجتماعی
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]
-
روایتگری
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]
-
روش K-میانگین
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]
-
روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
روش کیو
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
روش نقشه شناختی فازی
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]
ز
-
زیرساخت فناوری
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
زمان
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
زوج کتابشناختی
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
ژ
-
ژورنالیسم غوطهوری
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]
س
-
سازمانهای ورزشی
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
سیستم چندعاملی هوشمند
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
سیستمهای اطلاعاتی
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
سیستمهای توصیهگر
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
سناریونگاری
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]
-
سناریونگاری
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]
ش
-
شاخص ترکیبی
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
شاخص سودآوری
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
-
شاخص های بازاریابی دیجیتال
مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]
-
شاخص های شبکه سازی
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]
-
شبیهسازی
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
شرکت های صنعت
مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]
-
شناخت
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]
ص
-
صنعت 4.0
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
-
صنعت 4.0
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]
-
صنعت بانکداری
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
-
صنعت هوانوردی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
ط
-
طبقات محصول
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
ع
-
علوم پساعادی
هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]
-
علوم عادی
هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]
-
عوامل کلیدی موفقیت
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
غ
-
غوطهوری
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]
ف
-
فراترکیب
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
فراترکیب
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 185-221]
-
فراترکیب
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]
-
فرصتهای کارآفرینی
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]
-
فروشگاه فیزیکی و اینترنتی
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
-
فناوری
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
فناوری بلاک چین
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
فناوری دیجیتال
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
فناوری های هوشمند
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]
-
فناوری واقعیت مجازی
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]
-
فینتک
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
-
فینتک
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 271-311]
-
فینتکهای بانکی
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
ق
-
قابلیت بازرایابی دیجیتال
مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 111-151]
-
قابلیت دیجیتال
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]
-
قصد اهدای آنلاین
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]
ک
-
کاربردها و الزامات
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]
-
کارت امتیازی متوازن
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
کارخانه هوشمند
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
کلاس جهانی
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
کلان داده
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 271-313]
-
کلان داده
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]
-
کلید واژه ها: مدیریت دانش
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]
-
کنترل تولید
توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]
گ
-
گراندد تئوری
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 157-195]
ل
-
لجستیک بشر دوستانه
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-184]
-
لمس محصول
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
م
-
متن کاوی
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]
-
محصولات نوین
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]
-
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 45-77]
-
مدل LRFM
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 197-222]
-
مدلسازی
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]
-
مدل سازی موضوعی تخصیص پنهان دیریکله
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 1-43]
-
مدل مفهومی عاملبنیان
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
مراقبت بهداشتی 4.0
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
-
مراقبتهای سلامت
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
مطالعات علم سنجی
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
مطالعه موردی
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 119-156]
-
مکانیزمهای مولد تحولآفرین
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]
-
مکانیزمهای مولد تقویتکننده
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]
-
موسسات خیریه
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-31]
ن
-
نوآوری دیجیتال
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]
و
-
واژگان کلیدی: فناوری مالی
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
-
واقعیت مجازی
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 367-411]
-
وفاداری مشتری
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 83-117]
ه
-
هم-تکاملی
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 33-81]
-
همراستایی
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 223-269]
-
هم رخدادی کلمات کلیدی
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
هوش کسب و کار
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
هوش کسب و کار اجتماعی
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]
-
هوش مصنوعی
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 79-109]
-
هوش مصنوعی
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]
-
هوشمندی کسبوکار
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
هوشمندی کسبوکار
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
ی
-
یادگیری عمیق
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
یادگیری ماشین
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-270]
-
یادگیری ماشینی
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 315-366]
-
یکپارچهسازی
توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]